Pages

Saturday 23 April 2011

tawaran blajar



Hari khamis baru ni aku dapat offer future study ke Poly Tech Mara Kampus Kota Bahru.Aku di offer ambik Diploma Agrotech.Entah nak pergi ke tak.Aku pun tak tahu.Aku nak tunngu offer yg lain lagi.Rasa berat hati nak pergi kat sana.Asrama dia strict sangt peraturan dia aku pun takut nak pergi sana.Mmg facilities dia mudah sangat.cz dalam bandar.Banyak benda aku fikir.Poly tu mmg status swasta.Tapi dia milik Mara.Aku tak nak pisang berbuah dua kali macam dulu.Selagi tak dapat pinjaman atau tajaan,aku di kira status pelajar persendirian.Aku takut,katakn sesuatu berlaku berlaku dalam proses pemohonan tersebut,aku kene tanggung sendiri yuran.Mana lah aku mampu bayar.Bayar bilik lagi ,makan minum dan ape 2 lg lah.ddk sana pn ssh,aku still x lh nk lepas lg appoiment aku ngan HSNZ.Ikutkn hati x nak buat dah appoiment tu.Memandangkan keadaan kesihatan aku hari tu dah bertambah baik.Tapi penyakit lama berulang kembali dalam keadaan yang kerap.Aku sendiri runsing.Aku pikir kalu aku dapat offer yg best kt TatiUc mybe aku pergi lah kut.Lebih dekat ngan family kit.Kalu ade pe2,x ssh ngat.

No comments:

Post a Comment

terima kasih!!!jenguklah lagi