Monday, 2 May 2011

Kunjungan PM Malaysia ke Terengganu

Semperna kunjungan Dato Seri Najib Bin Tun Abdul Razak dan menteri kabinet lain ke Terengganu,aku berkesempatan menghadiri Majlis yang di hadiri beliau.Terasa bangga pun ada coz bukan senang nak jumpa PM.Sebelum ni,aku jz tgk dalam tv je.Mula2 nya jz dengar dalam berita bgtau yang PM nak turun  padang,tapi dalam hati ni berkata "aku tak berkesempatan nye jumpe".Namun pekara tersebut menjadi realiti selepas aku menerima undangan Majlis Belia untuk mewakili SJAM daerah Kemaman bg menerima bantuan kewangan persatuan.Pada majlis tersebut PM jugak ada melancarkan projek perumahan bagi penduduk Pulau Duyung.Mula2 terasa segan lah jugak,aku pergi dengan pakai full uniform.

Orang lain juz kasual je.Aku turut tak melepaskan peluang untuk bergambar dengan Datuk Hisammuddin.Sebelum ni aku dah jumpa ngan Datuk Hisammuddin,tp x ade peluang untk bergambar.Satu kenangan yang tak leh nak lupakan.Kira2 dah nak masuk 7 tahun aku ngan SJAM negeri Terengganu ni,banyak benefit aku dapat.Kiranya rezeki aku kut.pada bulan Mei ni jugak jadual aku padat.Salah satu aktiviti nye ngan Majlis Belia.Aku mula nak berjinak ngan persatuan belia ni.Banyak benda aku dapat.Salah satu  pengalaman  bantu buat kerja ngan sukarela.Lelah dan penat tak terasa,namun kepuasan yang di cari....

No comments:

Post a Comment

terima kasih!!!jenguklah lagi