Pages

Sunday 10 July 2011

sehari bersama terminalogi

Kemarin satu hari aku ade pgrm terminologi kat Dewan Utama Uitm Kuala Terengganu.Pgrm ni bertujuan untk meningktan pemahaman kiteorg thadap istilah2 biologi,fizik n math.Happening jgk pgrm ni.Cz kteorg dapat kumpul sama2,study sama2.Main game sama2.Kat sini aku dapat mengenali jgk kwn 2 aku.Pe yg pnting kteorg dapat blajr sesuatu yg bruyg blh diaplikasikn dalam exm dan khdpan kteorg.


ni Ja.Pening memikirkan solution untuk quiz kmarin.



meja yg kteorg sepah kn dengan beg n buku2 rujukan
that's me.Sejuk gler dlm dewan.mcm ddk oversea.hehehe

antara terminalogi2 fizik

  take 5!


Aen yg sbuk menyiapkn kertas pmbntangan kteorg dgn khusyuknya! n
mamat yg selalu memnggil aku "kak Medec"
 ni Noli n aku!

 hope lps ni ade lg lah pgrm cm ni.tak tension sngt bla study,kalu ade pgrm cm ni selalu....

No comments:

Post a Comment

terima kasih!!!jenguklah lagi