Saturday, 2 July 2011

Tekanan darah tinngi



Hari ni hari ketiga aku sakit kepala.Mmg terasa berdenyut2 lah kt blkng kepala ku ni.Esok aku dah nak balik
  kampus.Lagi minggu aku akan blk semula ke rumah.Time tu cuti sem aku bermula.Jz seminngu je.Aku x blh blk blk minngu depan cz ade pgrm kt kampus aku.huhuhuh.Nmpaknye ikat perut lg lah aku ni.sal sakit kepala,mmg aku dah rasa lain je.Rasa semacam je.Last2 aku decide pg check up.Pressure darah naik tinngi sngt.Smpai 160/90.huhuh.aku mmg tak tkjut.cz dah biasa dah cm tu.Tp yg aku ssh hati kit,nk check up 2 hari sekali tu lh yg aku mlas.tmbh2 lg aku study.klinik buke kul 8.00.Kelas aku plk kul 8.Jawab nye tgh lah bru lh check plk.Stresss........
                                                     .

No comments:

Post a Comment

terima kasih!!!jenguklah lagi