Pages

Monday 18 July 2011

semangat

                   
                              
 

                                 
Kemanakah semangat ku menghilang.Aku amat memerlukan mu untuk memimpin aku kearah kejayaan yang ditagih diri ni.Hidup ni terumbang ambing tanpa kehadiran mu.Seolah-olah diri ni kosong.Tanpa arah matlamat hidup.Bagaimana aku harus menempuh hari-hari mendatang?kemanakah aku perlu mencari mu?Semakin hari,semakin suntuk masa.Hanya tinggal beberapa bulan lagi untuk aku menerjah ke dunia exam.Macam mana aku nak score pointer 3.00 jika tanpa kehadiran mu wahai semangat.Kenapa Aku dahulu dan sekarang berbeza.Apakah yag membezakan aku?Adakah aku dah terlalu jauh dari Allah.Adakah aku selalu mengabaikan kan NYA.ataupun aku terlalu mewah dengan kehidupan yang aku ada sekarang? 


No comments:

Post a Comment

terima kasih!!!jenguklah lagi