Pages

Thursday 5 May 2011

ahhhhh....

                                            

Entah kenapa rasa tak sedap hati je...
1.2mg lepas KPTM call nk offer dip Agtotech kt aku.Tp smpai skrg lum smpai pn lg offer ltter.Kwn aku dah siap buat medical check up dah
2.Aku pn apply tatiuc gk,stu khbar berita pn tak ade,huhuh.dpt ke tak aku x thu
3.Umur makin meningkat,peluang blajar pn makin dah tak ade rasanye
4.Berdebar rasanye nk tnggu results upu n politeknik.Tak tahu aku dapat ke tak...YA ALLAH.kuatkan hamba mu ni
5.dah macam2 aku apply,1 pn x ade dalam tgn lg.aku dah tak tahu nk buat ape.

sedih ngat,malu,segan dam macam 2 lg rasa.maklum lh,kwn smua dah tnggl jauh dah aku.aku plk kene strt dri bwh semua.huhuh.Kuatkn hambamu ni Ya Allah

No comments:

Post a Comment

terima kasih!!!jenguklah lagi