Pages

Wednesday 11 May 2011

Hadiah Hari Ibu Buat Mak Dari Along



Alhamdullilah.Doa aku di makbulkn jua oleh Allah S.W.T.Aku diterima bagi mengisi tempat ke Uitm dalam pgrm Pra-Diploma Sains.Syukur kepada Allah,thanz untk mak,cz mak dah bnyk spprt aku walau aku tgh bersedih dan tak lupa buat kerajaan especially buat UiTM kerana menerima permohonan aku dan membiayai yuran pengajian aku nanti.Walaupun hanya Pra-dip.Ia amat bermakna buat aku dan keluarga aku.Mak aku cakap tawaran tu ibarat hadiah buat dia.Aku happy tgk mak happy.Satu lg khbr gembira,kwn adik aku dah sedar dari koma.Ia merupakan berita kedua yg gembira buat mak.Tak tahu nk ckp ape.Air mata syukur bercucuran dari aku.Antara percaya atau tidak.22 Mei 2011 ni aku dah mula daftar.Detik tu aku akan bermula nya semula kehidupan sebagai seorg pelajar.Hope lepas ni aku blh jd seorg yang tabah untuk menempuh semua nya.

No comments:

Post a Comment

terima kasih!!!jenguklah lagi