Sunday, 15 May 2011

bye...bye..

Minggu ni adalah minggu akhir aku kat umah.Persiapan belum sepenuhnya aku aturkan.Rasa sedih pun ade nak tinggalkn blik kesayangan aku.Kat situ tmpt aku melepaskan perasaan marah aku,sedih,menahan kesakitan dan segala2 nya.Macam mana kehidupan aku nanti di tempat baru nanti.Syok /tidak? ramai tak kawan?macam2 persoalan bermain di kepala.Sebelum aku pergi,aku nak tengok satu keajaiban muncul.aku nak kawan aku sedar semula dari koma dia.Huhuh..aku selalu doakan kesihatan nya.Lepas ni segala tanggungjwab aku kat umah akan beralih tangan kepada adik aku.Entah dia mampu untuk lakukan atau tidak.Jika ya,Alhamdullilah.Jika tidak,mmg kesian lah kat mak.Sayu rasa hati nak pergi.Aku pun mula rasa nak deman.Gastrik aku kembali menyerang.dalam 2-3 hari ni,aku lnsng tak ambk peduli sal makan.Kalu dah ddk jauh nanti macam mana aku nk cntrl makan?huhuhuh

No comments:

Post a Comment

terima kasih!!!jenguklah lagi