Pages

Monday 9 May 2011

Engkau lah ratu di hatiku..tiada penganti mu di hatiku

Sempena hari Ibu,aku nk wish kan Selamat Hari Ibu buat mak yg di sayangi dan buat ibu2 di seluruh negara.Jasa mak X akan di lupakan.Aku terlewat untuk post di blog ni,baru hari ni dapat kesempatan untuk post.Mak membesarkan aku dari kecil.Menatang ku dengan minyak yang penuh.Kesusahan mak membesarkan aku dan adik makin perit setelah ayah meninggalkn aku sekeluarga buat selama-lamanya.Semoga Allah mencucuri rahmat terhadap roh ayah.


Bukan senang untuk mak mengharungi semua kesusahan.Terpaksa memerah keringt.Bekerja dari pagi hingga petang bagi mencari sesuap nasi.Aku lagi sedih melihat mak terpaksa mengikat perut bagi menyimpan duit untuk belanja kolej aku dulu.Aku sendiri tak sanggup nak mintak duit nak bayar yuran dulu.Lagi menderita,semasa aku belajar,loan aku tak diluluskan.Lagi sedih tengok mak.Berkerut dahi memikirkan jalan penyelesaian.Last skali aku dah tak nak tgk mak aku ssh hati,aku decide untuk quit dri study.Mmg berat hati cz terpaksa quit.Mana ada ibu yg tak nak tgk anak berjya walaupun dia sanggup bergolak gadai harta sekalipun.Tahun ni aku berazam untk smbng blk study aku.Insyaallah ade rezeki.Aku x nak tgk mak ssh lagi.Dah tak sanggup rasanye melihat air mata kesedihan mengalir lagi.cukup lah setakat tu...Tak snggup lagi along tengok mak sedih hati lagi.

No comments:

Post a Comment

terima kasih!!!jenguklah lagi