Pages

Sunday 6 November 2011

PERMOHONANAN ANDA TIDAK BERJAYA...aku frust ker?? or aku ni memang tak ada perasaan



Assalamualaikum......

Permohonan aku nak continue study tidak diterima...!!!

huh..sedih ker aku..or memang aku lansung tak ada perasaan pasal permohonan aku tu.Rasa bosan giler duduk dekat rumah tak buat apa-apa.Macam orang tak berguna lansung.Kalau tak continue study,nak kerja per err???Zaman makin maju.Semua orang makin pandai.Sekarang orang ada degree pun tak dapat kerja.Apatah lagi dengan kelulusan aku yang tak seberapa ni..huh.Pening pikir masa depan ni.Ni musim aku dan kawan-kawan aku frust dengan results.Ada yang boleh continue dan ada yang tak boleh.Bagi yang boleh.Alhamdullilah lah.Bagi yang tak boleh,melopong lah jawabnya.Masing-masing dah taubat.Kalau nak sambung study,tak nak ambik aliran sains dan seangkatannya.Macam aku,aku dah fedab nak ambik subjek sains dan sekarang tengah pening nak sambung balik dekat mana pulak lah lepas ni...Hanya ada dua pilhan jer lagi.Kalau tak bolehjugak,jawabnya ke swasta lah jugak aku pergi nanti.

No comments:

Post a Comment

terima kasih!!!jenguklah lagi